[Csaladtortenet 2] Érdeklődés

Christina G c.f.geller at gmail.com
2019. Aug. 16., P, 07:59:45 CEST

Nekem a Google csak angolul van, igy tudom leirni mit kell tenni:

Google Chrome
Win 10 English

Klik 3 fuggoleges pont jobb oldalon fent
klik "Settings"
klik az aljan "Advanced"
Privacy and Security klik "Site Settings vegen a pici nyilat"
A sorban lesz "Flash" a vegen pici nyillal - klik a nyil
"Ask First" rahuzni a tologombot jobbra.

Sajnos csak ezt engedik, jovo ev decemberetol meg ez sem lesz elerheto a
Crome-ban.
En is kivoltam tiltva par napja, igy allitottam vissza.