[Csaladtortenet 2] Érdeklődés

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Aug. 16., P, 08:24:29 CEST

Kedveseim! Nagyon sok tanácsot kaptam, többet eredményesen kipróbáltam. Úgy tűnik ezzel a problémával nem csak nekem, de az adatbázist kezelőknek is tartósan meg kell kínlódni. Eszembe jár, amikor a Kalocsai és utána a Győri Egyházmegyei eLevéltárak indultak, ott csak egy bizonyos számú rendszer alkalmazásával, lehetett elérni az adatokat. Frissítés esetén vissza kellett állítani ahhoz a számhoz, amelyik alatt a rendszer működött. 5-6 éve lehetett vagy régebben. Most már minden egybefolyik: özeleg az Óceánb? Üdv.: Páli Pista