[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 99 kötet, 24 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2019. Aug. 24., Szo, 12:41:53 CEST

Kedves László és Mária!

Köszönöm az ötleteket.
A Rosalia a temető neve Egerben, ahová az elhunytat temették. Az oldalon
jobbára mindenkit vagy a Rosalia vagy a Dolorosa temetőbe temettek.

Dreszler Annát írták: Dressler(in), Dresler(in), Drexler(in) változatban
is.
https://www.familysearch.org/search/record/results?birth_place=gy%C3%B6ngy%C3%B6s%2C%20heves&birth_year_from=1770&birth_year_to=1800&father_givenname=j%C3%A1nos&father_surname=keszler&count=20
A születését még nem találtam meg sajnos.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSV4-5TS6?i=99&cat=44350 a
házasságkötésük 1777-ben Gyöngyösön, itt Dreszler. Anna halála 1843-ban
Egerben:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSPC-WSZM-W?i=203&cat=51797
itt is Dreszler.

Gabi