[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 99 kötet, 24 szám

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2019. Aug. 24., Szo, 13:51:45 CEST

Kedves Gabi és Többiek!
Az 1787.augusztusi egri anyakönyvet ismét megnéztem, és ott a keresztapa
neve alatt mintha az lenne írva: "anomaliae". Ha jól olvasom (sajnos az
előtte lévő latin szavakat nem tudom kiolvasni), akkor itt valami
anomáliára való utalás lehet. Jó lenne, ha egy gyakorlott latinos
megnézné ezt a bejegyzést.
Üdv, Gabi