[Csaladtortenet 2] IV. Kun László kun törvényei magyarul?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Aug. 25., V, 14:55:52 CEST

T. Listalakók,

(órák óta) sikertelenül keresem IV. (Kun) László 1279-ben kiadott két kun
törvényének magyar szövegét. részeket, utalásokat és kivonatokat találtam
már - a teljes szöveget keresném, amit feltételezek a megtalált tanulmányok
alapján, hogy valamikor valaki(k) rendelkezésére áll(t).
Az 1000 év törvényei között az 1279. évi dekrétumok hiányoznak, én
legalábbis nem találtam meg a keresetteket.

Latinul megtaláltam egy forrásban a teljes szöveget - de nyilván az
számomra nem értelmezhető...

Köszönettel előre is
Krisztián