[Csaladtortenet 2] Lebó István az utolsó ,,menházi,, 48-as honvéd

Erik Dirbák dirbakerik at gmail.com
2019. Aug. 25., V, 16:46:32 CEST

Nem tudom, hogy esetleg a hagyatéki iratokban megtalálható-e a pontos
születési dátuma és helye. Nem tudom pontosan mit tartalmazhatnak.

https://archives.hungaricana.hu/hu/lear/Hagyateki/71497/?list=eyJxdWVyeSI6ICJMZWJcdTAwZjMgSXN0dlx1MDBlMW4ifQ

Üdv. Erik

Erik Dirbák <dirbakerik at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 25., V,
16:17):