[Csaladtortenet 2] Lebó István az utolsó ,,menházi,, 48-as honvéd

Erik Dirbák dirbakerik at gmail.com
2019. Aug. 25., V, 16:17:22 CEST

Igen, sok helyen hibásan írták, hogy ő volt az utolsó 48-as honvéd.
Valójában ő a Honvéd Menház utolsó ott tartózkodó honvédje volt. 1928-ban
az ő halála után kezdtek felbukkanni az ,,új,, még élő 48-as honvédek,
akikről az utókor megfeledkezett illetve nem voltak nyilvántartva. Üdv.
Erik

Czellecz Zoltán <zczellecz at digikabel.hu> ezt írta (időpont: 2019. aug. 25.,
V, 15:53):