[Csaladtortenet 2] Kiolvasás

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Aug. 30., P, 20:56:53 CEST

2019. 08. 30. 17:26 keltezéssel, Tiborné Tóth írta:
> az apánál beírt  .... 1879 június 4-én az anyával házasságra kelve a
> gyermek atyjának vallván magát, ezzel a gyermek törvényes ...

Sejtettem. És eszembe se jutott megnézni a "törvényes-e" rovatot.

A szöveg megfogalmazása dodonai, de a "városi aljegyző" foglalkozás
alapján merem feltételezni, hogy ő a valódi apa.

Nem csak úgy "magáénak vallotta". Amúgy testvérekre nem találtam, pedig
elég sok verziót átnéztem.

Mindenesetre köszönöm.  Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása