[Csaladtortenet 2] fojtató kerdés Gilicze (Joannes/Antal / Szabadka St Terez)

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2019. Dec. 2., H, 21:09:49 CET

Kedves Lista!

Itt van egy FS amit kaptam segitseg megtalani.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSTZ-QRP8?cat=2748210

Ahogy értem a Gilicze Joannes eskuvö Kovács Mária 1869 (szam 59)
Gilicze Joannes a dédnagyapámnak apja es anyukája Maria.
Gilicze Antal pedig Joannes apja, pedig anyuka Chatarina.

Kerestem index Szabadka meg Kalocsái levéltar es nem talalok ott Gilicze
Joannes aki szuletett 1847/48/49 Van egy ember Gilicze Joannes akinek az
apja Gilize Antal de anyuka nem Csupor Chatarina. szul 1847 28 január

Egyáltalan nem tudom hogy hol keressem ezt a kettö Gilicze embereket, és
mit keressek. Van valami informacio az eskkuvön amit én nem értek hogy
kereshetö?

Van eskuvö a Gilicze Antal meg Csupor Chatarina is 1829. Negyedik beirás
eskuvö 25 NOV 1829 GILICZE+CSUPOR.

Talaltam egy GILICZE Antal aki szuletett 1808 Sz Teréz /Szabadka környék,
és mint ha ott van apja név István. De az persze lehet más csalad. De nem
láttam masik Gilicze Antal olyan év ami létezik.

Nem tudom hogy hogy lehetne tovább keresni dolgokat. Mivel fojtassam? Köszönom
segitséget elöre!

Zsuzsanna

*Kindest regards*
*ZSUZSANNA LARSSON GILICE*