[Csaladtortenet 2] FW: Lengyel bevándorlók

Zsuzsa Papp emerinke at gmail.com
2019. Dec. 3., K, 22:36:40 CET

Ez a téma engem is érdekelne.
A Martinek családot kutatom, őseik a magyar anyakönyvek szerint Weichselből
származnak. Ez a város ma Wisła, Lengyelországban, közel a cseh határhoz.
Salétromfőzéssel foglalkoztak, és a 19. század első felében érkeztek
Hajdúnánásra. A leszármazottak azóta is itt élnek.

Szeretném továbbá megkérdezni, hogy a 16. huszárezredről létezik-e
valamilyen összefoglaló munka? A Martinek család egyik tagja ebben a
huszárezredben szolgált Czernoviczban 1887-ben.
Köszönöm, ha segítenek.
Üdvözlettel:
Papp Imréné Zsuzsa

Lengyel Attiláné <lengyel.attilane.eva at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019.