[Csaladtortenet 2] Kiolvasás megint

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Dec. 5., Cs, 08:13:41 CET

Szerintem is Maria Rosa (esetleg Marin Rosa), de az indexben csak Maria
(vagy inkább Marin) szerepel. Az Indexben három sorral lejjebb egész
másképp van az ia-végződés írva. De a lényegen nem változtat. Simán lehet,
hogy később csak a Rózát használta.
Üdv,
Anna

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 4.,