[Csaladtortenet 2] Kiolvasás megint

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Dec. 5., Cs, 10:40:16 CET

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C333-D3NY-M?i=181&cat=226848
Azt hiszem, megvan a harmadik lány is (aktuálisan az első). Minden
eddigi adatnak ellentmondó, de ezúttal hihető. Olvasatom szerint Ana
Catherina Auguszta 1822 augusztus elsején született. Ezzel egy óriási
tévedést oszlatnék el. Ugyanis eddig 1815-ben kerestem, holott az apja
akkor még csak 20 éves lett volna.
Ugyanakkor rendet is látok, hiszen a lányok kétévenként születtek.
Feltételezem, hogy az anya egy éven át szoptatott, azért jött a
következő gyermek a második évben.
Nem ez az egyetlen eset, amelyből ilyesmit feltételetek.Aktuálisan a
Mojsisovits-család:
1822 augusztus 1.   Anna Catherina Auguszta (182. kép)
1824  november 16 Carolina Gabriella (196. kép)
1828 július 3 Maria Rosa (218. kép)
Ami az egyezést megerősíti: mindannyian az utolsó keresztnevüket
használták, még hivatalos iratokban is. Auguszta; Gabriella; Rózsa.
Nos, helyen ítélem meg?   Üdvözlettel  János