[Csaladtortenet 2] Hadifogoly-ujság Bécs 1930

luttring at sydney.net luttring at sydney.net
2019. Dec. 8., V, 06:47:32 CET

Syd, 8/Deczember/2019

Kedves és Tisztelt Társak
A Bécsben megjeleno "Der Penny" hadifogoly  ujság 1930 Okt-Nov számját hol
lehet megtalálni?
E szám  kozlése szerint a    Rediui Mauzoleum  " unnepélyes beszentelése
1931Május 31-én fog megtorténni".  (As per Pilch Jeno haditorténész és
m.kir. honvédezredes "Hadifogoly Magyarok Torténete"   terjedelmes konyve,
 (1930 Athenaeum kiadás), 292.dik oldal .

Ez Emlékmu a Sipotelei Hadifogoly tábor halottjainak  emlékére
szándékozott  állitva.

 A hadifogoly ujság 1931es számjábol remélek megbizonyosodni:  valóban
megtortént e a "beszentelés",  és ha igen,  milyen emlékre?

A  mellékelt  fotókat kérésemre kedves Macse és Tagok postázták
(collectivan osszesen 11-et), nem hittem szemeimnek mikor megláttam
fotokat. Nagyon boldoggá tett, hálás vagyok minden fotóért,   mely
készuloben lévo kutatáshoz használva a 'WW1-POW-Sipote' - felmérhetetlen
érték. Thank You minden response-ért.   Szives Udvozlettel  judith korodi
--------- következ? rész ---------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: Mauzoleum  Hadifogolytabor halottai Emlekere.jpg
Type: image/jpeg
Size: 313653 bytes
Desc: nem elérhet?