[Csaladtortenet 2] Sztanó

Attiláné Komáromi komaromiattilane75 at gmail.com
2019. Dec. 8., V, 08:01:05 CET

Kedves Listások!

Teljesen elakadtam! Kérlek segítsetek!
Kutatnám nagyapám Benczúr János első feleségének az esetleges
leszármazottait de pár alap adaton kívűl semmit sem találtam!
Amit eddig tudok: a hölgy neve : Sztanó Margit Éva 1918 05.09-én született
Győrben. Apja: Sztanó András, anyja Sóbor Mária. Nagyapámmal 1939 06.28-án
kötöttek házasságot Budapesten.Az akkori lakcímük: Budapest 13. ker. Diós
utca 2.
A menyasszonynak volt egy Ilona nevű testvére!
A két esküvői tanú: 1., Bauman Péter Budapesti lakos és 2., Sóbor Rezső
Bp.13.ker. Diós utca 2.
Annyit még tudok, hogy a menyasszony testvérének férjét is Baumannak hívták
ill. a házasságot 1946-ban nagyapám kérésére felbontották!
Itt megállt a tudományom!

Kérlek segítsetek!
Köszönöm!
Emőke