[Csaladtortenet 2] Kérdés iskola Kelebia Tompa 1880-1900 / bérmálas

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2019. Dec. 9., H, 09:16:47 CET

Kedves Lista!

Keresek információ a családról és például a déd nagyapám Gilicze Dániel született július 1882 Tompa/Kelebia és St Teréz templomnál van beírva kereszteles.

Kiváncsi vagyok hogy esetleg volt iskola ott ahol ment és melyik név volt az iskolának. Úgy értem kellett menni egy pár évet iskolába, és ha a család nem volt lehetőség/vagy nem engedték akkor kis “büntetés” lett (?) a családnak.

Valaki tudja a bermalas mikor szokott lenni? Katolikus. Ha született 1882 a déd nagyapa mikor esetleg lehetett bermálas? Vannak adatok-bérmálás- Kalocsa e-levéltár amit tudok nézni a bermalas index.

Köszönöm előre segítséget:)
Zsuzsanna

Kindest regards
Zsuzsanna Larsson Gilice