[Csaladtortenet 2] [MACSE: 21061] FW: kutatási anyagaink sorsa

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Dec. 11., Sze, 19:30:18 CET

Kedves János,

Szerintem félreértetted a mondandómat,  nem feltételezem, hogy kiforgattad
volna.
Az általam összeállított, nyilvános és nem nyilvános adatokból készített,
az elmúlt 22 év szabadidejének befektetett munkáját, energiáját és pénzét
tükröző családfám biztos hogy az én szellemi termékem és az én
magántulajdonom. Akár publikálom nyilvánosan vagy zárt körben, akár nem.

Kedves László,

Az eredeti felvetésedre reagáltam, illetve János válaszára fentebb írtam.
Így a te válaszod vonatkozó részéhez a választ mellőzném. Tekintve, hogy
csak ismételném magam. Csupán annyit kívánok megjegyezni, hogy a
hasonlataid erősen sántítanak.

A válaszod másik részéhez:
Katalinnal ellentétben én már kutattam, kutatok, és a jövőben is fogok
kutatni pénzért.  Akinek ez nem tetszik, az nem veszi igénybe ezt a fajta
szolgáltatást. Sem nálam, sem másnál. Aki igénybe veszi, az meg általában
azért teszi, mert nincs ideje vagy lehetősége arra, hogy az adott kutatást
saját maga végezze el, és ezért hajlandó pénzt áldozni.  Ha kutatás
eredménye, akkor pedig örül, hogy viszonylag olcsón megúszta.
Ebben az égvilágon semmi kivetnivalót nem találok, én is vettem már igénybe
más szolgáltatásait azért, hogy az általam csak jelentős
költségráfordítással (repülőjegy, hotel, helyi közlekedés, beiratkozási
díj, másolási díj, stb.) elérhető adatokat olcsóbban szerezzem be. És
ugyanígy boldogan fizetnék azért, ha a még hiányzó dokumentumokat Indiából
vagy Törökországból vagy a Velencei Mechitaristáknál valaki lefotózná
nekem, hogy összeálljon a kép.
Részemről ezt a témát ezzel lezártam.

Üdv
Krisztián