[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 103 kötet, 13 szám

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Dec. 13., P, 17:46:16 CET

Mindig tudtam, hogy Gál Gabi varázsló. Köszönöm.

További köszönet egy különlegességért.
Ezzel ugyanis megnőtt a leányági őseim sorozata eggyel régebbre; Szász
Klára családjára gondolok. Ő hetedfokú ősanyám.  Üdvözlettel  János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása