[Csaladtortenet 2] Off: Kárpátalja

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Dec. 17., K, 16:38:59 CET

 Tisztelt Listalakók!

Mindenekelőtt ismételten köszönöm mindazok támogatását, akik hozzájárultak
a szállítási költségekhez.

Most viszont érdeklődni szeretnék, lenne-e esetleg közöttünk/köztetek 2-4
markos legény, aki csütörtökön délelőttől kora délutánig tudna segíteni
bútorokat felrakodni a teherautóra? Sajnos ahonnan a segítséget reméltük,
onnan mégsem kapunk - most jeleztek... ☹️
A bútorokat (zömmel asztalok, pár gurulós asztal alá való fiókos szekrény
és 6-7 egy-, illetve kétajtós szekrény) kb. 50 lépcsőfokon kellene levinni,
majd utána feltenni a platóra. Illetve van 2 db multifunkciós irodai gép,
amihez legalább 3-4 ember + heveder (gurtni) kell.  A ház liftjébe nem
férnek bele, mert az annyira keskeny, illetve csak az csak a magas
földszintig jár (az iroda a félemeleten van). Mi összesen ketten vagyunk,
ebből én 5 kg-nál nehezebbet orvosilag nem emelhetek (de 10 kg-ig meg
szoktam kockáztatni. A gépek azonban ennél nehezebbek).

A jelentkezőket privát üzenetben várom, és előre is köszönöm mindenkinek,
aki tud és szívesen segít.
 Helyszín: Budapest V.,  Szép utca 5. Ferenciek tere és Astoria között.

Üdv
Krisztián

2019. december 5., csütörtök dátummal Krisztián Skoumal <

--
Sent from mobile phone