[Csaladtortenet 2] Fwd: latin rokonság értelmezése

Judit Babcsányi babcsanyi.judit at gmail.com
2019. Dec. 20., P, 10:59:48 CET

Biztos, hogy nem azonos a patruelis az unokatestvérrel. Tapasztalataim
szerint nem lehet tudni, hogy pontosan milyen apai rokon, tág jelentésű a
szó. A küldött táblázatban is nyilván ezért szerepel más színnel.

A ... maximus, ... maior, ... magnus típusú kifejezésekkel pedig én még nem
találkoztam a magyarországi latinság irataiban. Ezek szerintem amolyan
megalkotott szavak, hogy legyen erre kifejezés. Vagy földrajzilag máshol
használták őket?

Üdvözlettel:

Babcsányi Judit

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 19.,