[Csaladtortenet 2] Konstant András lánya

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Dec. 28., Szo, 10:50:39 CET

Kedves József!
Simán belefér, hogy valamikor 1806-1812 között született Anna, de akár
nagyobb eltérés is lehetséges (a menyasszonyokat inkább fiatalítani
"szokták").

A latin szótár szerint a negotiator: bankár, nagykereskedő. Az apa
foglalkozása miatt könnyen lehet, hogy sokat költöztek, ezért nem pontos
Anna születési helye a házassági anyakönyvben.
A FS két Constant Andreas-t ad ki apának, a születési évekből ítélve
bármelyikük (vagy akár mindkettejük) lehetett Anna testvére:
Szombathelyen:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XD14-NRH
és Körmöcbányán:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:KDVN-194

Úgy tűnik, a körmöcbányai anyakönyvben szó van az apa foglalkozásáról is,
csak nem tudom jól kiolvasni.
Én itt kezdeném az anyakönyvek böngészését (nem hagyatkoznék az indexelt
adatokra).

Üdv,
Anna

Lehrreich József <zrinyimiklos9 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec.