[Csaladtortenet 2] kérdés MACSE

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2019. Dec. 27., P, 22:05:29 CET

*Kedves Lista!*
Kivanok szep fojtatast az unnepeknek!

Most van megint kérdés:
Itt a Listan bejelentkeztem es nagyon sok segitseget kaptam es nagyon
örulö, mert könnyebb akkor nekem is kutakodni. Probalom érteni a többi
kérdesek is.

Elörefizetek Kalocsa E-leveltar mivel eszre vettem eleg sok dolog van ott
Bács-Bodrog. Ajanlta egy személy a Listan a Kalocsa.

Most nem tudom a MACSE érdemes nekem? Felmenöim leg inkább Bács-Bodrog
resz. Akiket most keresek apukam ágán. Persze elég jol ertek angol de a
magyar értem de nem perfekt.

Mikor beirok példaul valamelyik vezetéknevek ami elö jöttek eddig a
csaladnak/felmenö akkor elég sok talalat van a MACSE de nem tudok olvasni
ott mivel nem fizettem még. Esetleg a MACSE ha elörefizetö leszek akkor ott
is olvasni dologat lehet amik tanolni tudok?

esetleg meg probálom MACSE ha nem ugy van hogy profesionalis kell lenni
ott?!

(Jobban értek magyarul mint ahogy irok ( a komputer is össze keveri
nyelvet).

Thanks on forehand for any recommendations about MACSE✳
Kedves udvözlet Zsuzsanna Larsson Gilice

*Kindest regards*
*ZSUZSANNA LARSSON GILICE*
Artist MFA

Cell +46 72 722 31 23