[Csaladtortenet 2] karácsony

István hatvany hatvany.istvan at gmail.com
2019. Dec. 28., Szo, 15:20:15 CET

Kedves klub társak túl vagyunk immár a karácsonyi ünnepeken és
ajándékozásokon. Én egy családkutatóhoz illően a mellékletben látható
viasz pecsétnyomó készletet ajándékoztam a fiamnak és a lányomnak. A
családi címerrel középen körben a latin nevükkel Stephanus Hatvany de
Sziget , illetve Victoria Hatvany de Sziget . Nagyon nagy örömet szereztem
vele. Nem azért írtam le ezt az üzenetet hogy dicsekedjek, netán untassalak
vele benneteket, hanem azért, hogy ajándékozási ötletet adjak másnak is
későbbi családi alkalmakra.
 Boldog új évet kívánva üdvözlök minden kutató társamat.