[Csaladtortenet 2] Újra szlovák keresés

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2019. Dec. 29., V, 08:28:38 CET

Kedves Éva!
Az FS-TOOLS-al meg lehet keresni. Az alábbi linket nézd meg.
https://www.familysearch.org/search/catalog/1428739?availability=Family%20History%20Library
Rögtön megtaláltam benne Simcsik Márton és Berki Anna házasságát 1871
június 7-én. Letölteni nem engedi, de itt a fotó róla.
Üdv: Ili

Lengyel Attiláné <lengyel.attilane.eva at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019.
dec. 29., V, 8:05):