[Csaladtortenet 2] nem sok a 10 éves tévedés halotti bejegyzésnél?

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2019. Dec. 30., H, 18:23:42 CET

Kedves Balázs!

Fogadd el az 1782-es Rozáliát!
Itt van a szüléseiből hat:
https://www.familysearch.org/search/record/results?birth_year_from=1803&birth_year_to=1828&mother_givenname=roz%C3%A1lia&mother_surname=gel%C3%A1nyi&collection_id=1743180&count=20&offset=0
Ezekből az első, a házasságkötését követően kilenc hónapra történt.
Utána még legalább 20 évig, úgy néz ki, hogy egy házasságon belül,
születtek gyermekei.
Nem valószínű, hogy 10 évesen már szült.
Azzal viszont mindannyian találkoztunk, hogy az egyházi anyakönyvekbe
bejegyzett
halálozási életkorokban sok a tévedés. A 40 év bejegyzése is lehet téves.

Üdv.        Márki László