[Csaladtortenet 2] Halotti anyakönyvi adatok indexelve keresztelésként (FS)

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Dec. 30., H, 19:46:48 CET

Kedves András! Miután az adott korban a római katolikusok és reformátusok
születési anyakönyveit indexelték, a gép adta ki a feladatot a munka
végzőknek. Ebben az esetben a gép illetve az azt vezénylő tévedett. Az
indexelő meglepett bennünket az adott időszak és helység halotti anyagának
kereshetőségével. Üdv. s szorgos újévet kívánok: Páli Pista