[Csaladtortenet 2] Halotti anyakönyvi adatok indexelve keresztelésként (FS)

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Dec. 30., H, 21:00:11 CET

Kedves András!
Én épp tegnap futottam bele egy ilyenbe: születésnek van indexelve egy
halotti bejegyzés, pl. itt:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XX7S-TYN
Jeleztem is a FS-nek, hogy keresztelésnek van anyakönyvezve egy valójában
halotti anyakönyv. (Jelzés módja: Jobb felső sarok, Help fülnél legördülő
menüben "Contact us"). Pár nap múlva szokták megköszönni, aztán valamikor
intézkednek.
Üdv,
Anna

András ÁBEL <abelandras at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 30., H,