[Csaladtortenet 2] Bécs, házasság, de hol van a feles

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Feb. 1., P, 15:53:32 CET

Két oldallal később van. Felső sor. (Idáig a Kurrentschrift-tudományom.)

Nem a linkben levő oldalszámot kell nézni, hanem a képen levőt, ami ez
esetben egyezik a kép jelzetével: 02-Trauung_0053. (Tapasztalatom
szerint a GenTeam indexei néha a képen levő számozást használják, néha
a jelzet számozását, de soha nem a linkben levő számokat.)

Juli
/\ /\
>*.*<

Horváth Tibor <horvathti at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. febr.