[Csaladtortenet 2] Fw: Az erdélyi fejedelmek oklevelei (1560-1689). Erdélyi kiràlyi könyvek

macse.koordinator macse.koordinator at gmail.com
2019. Feb. 1., P, 19:37:34 CET

Kedves Kutatók!
Igen, ez a DVD bent van a BB21-ben!
Üdvözlettel,Zsuzsa

Saját Samsung Galaxy okostelefonról küldve.
-------- Eredeti üzenet --------Feladó: Hedvig Gaspar <gasparhedi at hotmail.com> Dátum: 2019. 02. 01.  4:47  (GMT+01:00) Címzett: csaladtortenet at levlista.theka.hu, koordinátor macse <macse.koordinator at gmail.com> Tárgy: Fw: [Csaladtortenet 2] 	Az erdélyi fejedelmek oklevelei (1560-1689). Erdélyi kiràlyi könyvek

Kedves Zsuzsa!

Ez engem is érdekelne.  Előre is nagyon köszönöm!

Üdv:  Hédi