[Csaladtortenet 2] Fw: Az erdélyi fejedelmek oklevelei (1560-1689). Erdélyi kiràlyi könyvek

koordinátor macse macse.koordinator at gmail.com
2019. Feb. 2., Szo, 10:11:30 CET

Szia Judit!

Nem tudom megnyitni a DVD-t. 2005-ös kiadás és 16 bites alkalmazás. A
mostani Windows 64 bites. Szerintem otthoni tévére kötött DVD lejátszóval
meg lehetne nyitni, főleg olyannal, ami egy kicsit régebbi.

Üdv,
Zsuzsa

Judit Gelei <macsepenztaros at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. febr. 1.,
P, 21:34):