[Csaladtortenet 2] Finály Gábor: A magyarországi latin nyelvű helynevek

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2019. Feb. 2., Szo, 08:23:15 CET

Kedves Kutatótársak!

Talán másnak is segítségére lehet a tárgyban megjelölt tanulmány.
Vetuzolim nevű település névvel találkoztam, és nem tudtam mi lehet a
magyar neve. Megtaláltam egy 1770-es térképen, de így sem jutottam előbbre.
Tovább kutakodtam, és ráakadtam az Egyetemes Fiilológiai Közlöny : LXVI.
évfolyam-ban olvasható a tárgyban megjelölt tanulmányra az 57. oldalon:

http://real-j.mtak.hu/4414/1/EgyetemesFilologiaiKozlony_1942.pdf

Ajánlom figyelmében mindazoknak, akik hasonló problémával találkoztak.

Üdvözlettel: Kovácsné Erzsi