[Csaladtortenet 2] Fw: Az erdélyi fejedelmek oklevelei (1560-1689). Erdélyi kiràlyi könyvek

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2019. Feb. 2., Szo, 10:59:21 CET

Kedves Zsuzsa és Judit!
Ezt írtam én is, hogy szerintem nem lehet megnyitni. Valószínűleg több régi
DVD-t, CD-t sem lehet megnyitni. Régebben egyszer kértem, hogy aki ért
hozzá, nézze meg, hogy mit kellene csinálni, hogy használhatóak legyenek.
Üdv: Ili

koordinátor macse <macse.koordinator at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019.
febr. 2., Szo, 10:12):