[Csaladtortenet 2] Fw: Az erdélyi fejedelmek oklevelei (1560-1689). Erdélyi kiràlyi könyvek

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2019. Feb. 2., Szo, 15:34:06 CET

Kedves Gábor!
Előrebocsátom, hogy nem értek a számítástechnikához. Csak azt tudom írni,
amit tapasztalok.
Nekem megvan az "Arcanum DVD könyvtár IV. Családtörténet, heraldika,
honismeret" kiadvány. Az Arcanum szerint 2003-ban jelent meg. Én 2005-ben
kaptam ajándékba. A régi gépemen  Windows XP volt. Azon használtam a DVD-t.
Gépcsere után nem lehetett használni. Fel lett másolva az egész a gépre, és
egy hozzáértő valamit csinált vele, és azóta is jól működik.
Üdv: Ili

Szilvágyi Gábor <szilvagyi.g at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019. febr.
2., Szo, 13:30):