[Csaladtortenet 2] Fw: Az erdélyi fejedelmek oklevelei (1560-1689). Erdélyi kiràlyi könyvek

Tamás Szucs hunatomka at gmail.com
2019. Feb. 4., H, 08:03:12 CET

Sziasztok,

Talán próbáljátok ki a beépített kompatibilitási módokat (Win7-8-10.-ben már elérhető).

https://pcworld.hu/szoftver/regi-programok-az-uj-gepen-162785.html
https://support.microsoft.com/hu-hu/help/15078/windows-make-older-programs-compatible

Üdv
Tamás

Küldte a Windows 10 Posta

Feladó: dr. Zana János via csaladtortenet
Elküldve: 2019. február 3., vasárnap 10:52
Címzett: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Tárgy: Re: [Csaladtortenet 2]Fw: Az erdélyi fejedelmek oklevelei (1560-1689). Erdélyi kiràlyi könyvek

2019. 02. 02. 13:30 keltezéssel, Szilvágyi Gábor írta:

> Néhány éve megkerestem az ARCANUM-ot ez ügyben (csak a a régi Windows operációs rendszerek alatt működnek a régebbi kiadványaik), de sajnálkozáson kívül mást nem kaptam.
>
> Valószínűleg az AAGISWiew program, amire épülnek ezek a CD-K, DVD-k, nem kompatibilisek az újabb operációs rendszerekkel. Régebbi Windows XP alatt még használhatók.

Lehet, hogy rossz kódolással ment el a levelem. Tehát még egyszer:

Próbáljátok ki a Windows7 alá tervezett XP emulátort. Azzal mennie kell.
Üdv, János