[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: [MACSE: 19268] segítség kérése

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Feb. 2., Szo, 20:44:26 CET

A szlovákul írt anyakönyvek böngészéséből azt tanultam, hogy szlovákul
(és gondolom csehül is) az -a férfinemű birtokosjelző. (A nőnemű -y
vagy hasonló.)

> -   Frantisek Gregor kesztyűs kamenicében fia Jana Gregorának. Kisbirtolos kamenicében felesége Marie rendes családi nevén Cápory.
> -   Karolina, lánya néhai Karla Neumana eltávozott gazdának, felesége Anny rendes családi nevén Sobotkovy.

Frantisek apja Gregor János, kisbirtokos, anyja Mária született Cápory.
Karolina apja néhai Neuman Károly, gazda, anyja Anna született Sobotkovy.

Juli
/\ /\