[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: [MACSE: 19268] segítség kérése

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2019. Feb. 2., Szo, 21:36:06 CET

Kedves László!

Most lefordítottam a fejlécet pontosan? és az egyikben az apa neve,
státusza, lakóhelye, apjának a neve, lakóhelye, anyjának a neve szerepel. A
másikban az anya neve, apja vezetékneve, státusza és lakóhelye, valamint az
anyja neve kell hogy szerepeljen.
E szerint amit leírtál, az helyes, hogy az apák neve miért szerepel
látszólag nőnemben, nem tudom, nem tudok sem csehül, sem szlovákul. Biztos
Julinak van igaza, ez birtokos eset. Mindig tanul az ember. :)

Üdv: Kati

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. febr. 2., Szo,
20:27):