[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Feb. 13., Sze, 11:50:00 CET

Kedves Hédi!
Nem tudtam, csak tippem volt, hogy onnan indul*nék*: ugyanis a megadott kép
alapján megkerestem a linket a FS-ön, és ott láttam, hogy Besenyszögön ill.
Tiszavárkonyban születtek. (Egyébként ezért jó, ha nem képet, hanem linket
ad meg az, akinek kérdése van.)
Látom, azóta Ildikó sikeresen meg is találta Besenyszögön Pál születésijét,
szerencsére a szülők származási helyével. Ami végül Rékasra ill.
(Jász)Kisérre mutat, és nem Besenyszögre vagy Tiszavárkonyra.. Úgyhogy most
először Jászkíséren keresném Urbán Elek és Lengyel Katalin házasságiját,
mert az esküvők általában a menyasszony lakóhelyén voltak.
Üdv,
Anna

Kövér Gáborné <koverneildiko at hotmail.com> ezt írta (időpont: 2019. febr.
13., Sze, 4:20):