[Csaladtortenet 2] Családfakutatás az ATV-n a Jakupcsek pluszban. 20:30-tól

Juhász Piroska jpiroska78 at gmail.com
2019. Feb. 13., Sze, 14:39:33 CET

Kedves Tagok!

Ez egy jópofa, sztorizgatós, beszélgetős műsor. Nem egy kézzelfogható
adatokkal teli segítség. Inkább bulvár fogás híres emberek részvételével,
mintsem tudományos műsor. Ebből láthatják az emberek, ilyen is van, de
ennél többet nem nyújt.

Üdv:

Pribékné Juhász Piroska

Kriston Péter <kriston.peter at digikabel.hu> ezt írta (időpont: 2019. febr.