[Csaladtortenet 2] Családfakutatás az ATV-n a Jakupcsek pluszban. 20:30-tól

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2019. Feb. 13., Sze, 16:30:13 CET

2019.02.13. 14:03 keltezéssel, Kriston Péter írta:
> Vagy azt, hogy a látszólag reménytelennek tűnő egyedi ügyek,
> elkedvetlenítő tapasztalatok esetére nem mondtak a meghívottak valami
Azt hiszem, soha nem fogom megtudni nagybátyám adatait. Egyetlen biztos
pont van, azt is a családtörténet lista találta meg nekem: a felesége
halálozási anyakönyvi kivonatát.
1932 augusztus 11 - és egy biztos támpontom van: a férje aznap még élt.
Kocs Jánostól annyit tudtam meg, hogy nagybátyám születési helyéről
nincs adata.
De ezzel aztán kész. Soha sehol semmit nem fogok megtudni.
(Erre ők sem tudtak volna...)   Üdv, János