[Csaladtortenet 2] Azonos keresztnevű gyermekek

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2019. Feb. 18., H, 15:08:14 CET

Kedves kutakodók!
Elgondolkoztam:
A szentjük neve ugyanaz volt? Erzsébetből van egypár. Én megnézném a
születési dátum körüli szent Erzsébeteket...
A felcsernőről: háborúban is lehetett felcsernek lenni, nem biztos, hogy
iskolában végzett. Egyébként a dátum alapján ez II. József reformjainak
ideje és Moson közel van Bécshez, a nevük sem hangzik magyarul. Akár
bábaképzőben is végezhetett alapszinten.
Üdv. Judit