[Csaladtortenet 2] Polgári Anyakönyv keresés

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2019. Feb. 18., H, 17:25:25 CET

Az olyan ma szlovákiai települések esetében, ahol az egyházi anyakönyvezés
1918-ig még a trianoni határokon belül történt és az a település a váci
püspökség területére esik, akkor ott kisegítő jelleggel lehet keresgélni.
Én így tudtam pl. a drégelypalánki rk. anyakönyvben az ipolynagyfalui /ma:
Veµká Ves nad Iplom/ adatokra keresni 1895-1919 között. Ez nekem pont
helyettesíteni tudta az erre az időre eső ottani polgárit. De tudom, ez a
szerencsés kivétel esete.