[Csaladtortenet 2] [MACSE: 19397] Új MACSE tagok és bemutatkozásuk

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2019. Feb. 27., Sze, 21:25:14 CET

Zsombolya....
Hétfőn kattintgattam a neten.Trianon - Teleki vörös térképe - Zsombolya.... rákerestem a falura, mert olvastam, hogy azután, hogy Romániához került, elcserélték a szerbekkel.Érdekelt, hogy is volt ez.Megragadta a figyelmem, hogy gyakorlatilag német város volt. Még 1977-ben is sokan voltak ott (hogy sikerült vajon ez nekik?)
Most meg milyen érdekes (számomra :)  ), hogy hárman is innen kerestek neveket :)
Péter