[Csaladtortenet 2] vélemény (Eger, rk, szül, 1791-08-09)

Christina G c.f.geller at gmail.com
2019. Jan. 5., Szo, 08:57:02 CET

Kedves Szabolcs!

Ignác születésénél indokolt lenne a Talián-ra változtatni, de akkor a másik
2 gyermek József és István születésénél mi lenne a változtatás, mert az egy
kicsit megint csak másként van irva. Én például Tariani, Taryán v. Tatyán
-nak olvasom.
(A Tarján, Tarjáni a Talián-nal együtt általam ismert nevek.)

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-YMKM-K?i=151
jozsef 1774
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSBZ-Z26?i=222
 istvan 1779