[Csaladtortenet 2] vélemény (Eger, rk, szül, 1791-08-09)

Christina G c.f.geller at gmail.com
2019. Jan. 6., V, 18:44:04 CET

Kedves Szabolcs!
Sajnos csak egy módját ismerem a javitásnak.
Abban az esetben hogyha a saját családomról van szó.  A családfámat
felviszem az FS-re és a saját családfámon a nevek javithatók. Mellékelek
egy példát ahogyan a családfa jelzést a keresett név után megkattintom és
megmutatja a helyesen irt  neveket a keresőben. Ez persze időigényes, de a
családfakészités az FS-en ingyenes. (Csak egy gondolat)
Üdv Christina