[Csaladtortenet 2] Ancestry

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Jan. 7., H, 15:04:28 CET

Daróczi Dániel kérdezte:
> Ancestry előfizetőktől szeretném megkérdezni ,hogy az előfizetés lejárta
> után automatikusan megújul és levonja az összeget a számláról vagy mint az
> elején újból online fizetni kell a szolgáltatásért?
> Illetve h ki mennyire elégedett az oldallal? Valamint van e olyan
> anyakönyvek fent online amik az FS- en nem találhatóak meg.

Nem vagyok előfizető, de azt tudom, hogy automatikusan megújul,
illetve az ingyenes próbaidő automatikusan előfizetéssé válik, ha nem
iratkozol le.

Vannak az Ancestry-n erdélyi szász városokból anyakönyvek, amik
azelőtt nem voltak az FS-en, de az FS egyre több mindent rak fel, és
például Kolozsvár most már mindkét oldalon van. Marosvásárhely viszont
nincs az FS-en, de úgy tudom, van az Ancestry-n.

Nem tudom, van-e olyan Ancestry előfizetés, amivel több magyar
vonatkozású anyag érhető el. Barátnőm átlag-amerikai előfizetésével
időnként körülnézek, de az említett erdélyi anyagon kívül még soha nem
találtam olyat, ami miatt elő akartam volna fizetni magamnak.

Juli
/\ /\