[Csaladtortenet 2] Ancestry

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2019. Jan. 7., H, 15:17:21 CET

egyetértek az előttem szólóval. kiegészítés: ami még jó az Ancestry
előfizetésben: naprakész, akár 20 évvel ezelőtti (mit nekik 130 év
titkosítás...) születési/házassági adatok USA-ból, rengeteg USA vonatkozású
fotó, iskolai, munkahelyi fotóalbumok a XX. századból, újságcikkek,
tehát n*ekem
az oldalági amerikai rokonokról rengeteg adatot adott*: olyanokat is, amit
ő k maguk sem tudtak..(!! okoztam pár meghökkenést a körükben: azt hitték
,hogy orosz/kelet-európai kém vagyok, hogy ennyi mindent megtudtam
róluk!!). továbbá valóban volt egy rakás olyan erdélyi anyakönyv, ami az
Ancestry-n fenn van, de a FS-ön nem volt / nincs (?) fenn. plusz a nem
titkosított felhasználói családfák megtekintése nagy előny és fontos
információforrás!! rengeteg dél-amerikai fotó, adat, bevándorlási info,
stb. ami nekem eddig hasznos volt. továbbá: mivel csináltattam az
Ancestry-n is DNS tesztet, így a DNS egyezéseim családfáját (ha van) is meg
tudom nézni, stb.: plusz az ő általuk CSAK belinkelt (de magát a fotókat
fel NEM töltött!) Ancestry forrásokat is meg tudom nézni. hirtelen ezek
jutottak eszembe.