[Csaladtortenet 2] Ancestry

Páli István oregpali at t-online.hu
2019. Jan. 7., H, 17:01:33 CET

kedves Dániel! Tavaly, nagy félelmek és hosszú vajúdás után beléptem a két
hetes pénznélküli rendszerbe. Én Virtuális kártyát használtam, mert előtte
két megrendelésnél nem vettem figyelembe a folyamatosságot. Tehát azt, hogy
a lejárati idő előtt meg kell  szüntetni a szerződést. Google Fordító
barátnőm segítségével kezdtem el a kapcsolatteremtést. A romániai 10
tartományban meglévő és engem érdeklő anyagokra voltam kíváncsi. Minden
fénykép kimenthető, az anyakönyvek indexeltek- névre kereshető a
keresztelés, esketés és a házasság is. Ez nagyon felgyorsította a
tevékenységet. Néhány elírás, kimaradt indexelés itt is előfordult, de 12 év
kutatás után ez bosszantó, de nem befolyásoló. 12 nap után- biztos ami
biztos felmondtam és kértem a felmondásom megerősítését. Eredményesen tudtam
használni, bár még 2x2 hét is kellene, különösen ha kibővítik az ide
vonatkozó állományukat. Jó tapasztalattal és emlékekkel zártam le
együttműködésünket.   Üdv.: Pista