[Csaladtortenet 2] MyHaritage családfa

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Jan. 7., H, 21:50:02 CET

> Nagy meglepetésemre a találatok között igen sok családtagom adata is
> megjelent, de én ezek közzül csak néhányat töltöttem fel.  A többit valaki
> más, de ki?

Ha rámész valamelyik profil részletes oldalára, akkor jobboldalt a
"legfrisebb változások" alatt megmondja a legutóbbi három változtatást
végző felhasználót. Például Nyitrai Rozália
(https://www.familysearch.org/tree/person/details/LZWP-WN6) oldalán
kb. egy évvel ezelőtt dolgozott egy Joan Spychaj, aki úgy látom nem
egészen értette az egyesítés (merging) folyamatát vagy fogalmát.

Ha a felhasználó nevére kattintasz, akkor a kirepülő ablakocska alján
van egy papírrepülő-ikon: Send a Message. Erre kattintva az FS belső
üzenet-küldő szolgáltatásával küldhetsz neki üzenetet.

Elég gyakran fordul elő, hogy a felsorolt felhasználó maga a
FamilySearch. Ez akkor van, amikor az FS családfájának valamelyik
elődjéről hozták át az adatokat. Ezek általában indexelt
kereszteléseken alapuló család-hármasok (gyermek és szülei), és az
ilyen ismétlések egyesítése nem kis idő és munka. (Az indexelt
keresztelésekhez külön-külön szülőpárosokat csináltak, függetlenül
attól, hogy másik keresztelésnél is ugyanazok a szülők voltak, tehát a
szülőkből majdnem mindenki ismétlés.)

Juli
/\ /\