[Csaladtortenet 2] MyHaritage családfa

István Nyitrai nyitraid at gmail.com
2019. Jan. 8., K, 16:57:04 CET

Kedves Hoffer Zoltán, Sebő Péter és Szentgyörgyi Julia!

Tárgyra vonatkozó leveleiteket, hasznos információkat köszönettel vettem.
Megpróbálok belőlük profitálni. Ha további segítségre is szükségem lenne,
közvetlen címeteken kopogtatok.

Hálás köszönettel: Nyitrai István

István Nyitrai <nyitraid at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jan. 7., H,
21:14):