[Csaladtortenet 2] Kérés

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2019. Jan. 8., K, 23:14:44 CET

Kedves József !
Kb. 15-20 éve a MOL óbudai részlegében filmmásolaton kutattam a ma Baranya
megyében, régebben
Somogy vm-ben lévő Szentlászló, és néhány közeli település iskolákkal
kapcs. iratokat. Kb. ezen néven:
" Somogy megyei összeírások, 1789- iskolai" Itt megtaláltam a szentlászlói
keresztelési anyakönyvben
1797 és 1799-ben keresztelt gyerekei keresztnevéhez utólag magyarul beírt
"tanító" ősömet. Az összeírásban
neve előtt "schulmeister" szó volt.
Sajnos annak idején nem írtam le az irat pontos megnevezését, fondszámát, a
fondjegyzék akkor szabadpolcon
volt.
Üdv.: Polgár Ákos

Emőke József <emojozsi at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. jan. 8., K,