[Csaladtortenet 2] Kérés

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2019. Jan. 9., Sze, 11:55:54 CET

Hmm ez érdekes téma Engem azért érdekel, mert apu vörös hajú és kék szemű volt. Testvére szintén. Ez eléggé angol, ír, skót beütésre utal, de ilyet nem talaltam kb 1780ig a családban...
Sent from Yahoo Mail on Android

  On K, jan. 8, 2019 at 23:15, Ákos Polgár<1.polgak at gmail.com> wrote:   Kedves József !
Kb. 15-20 éve a MOL óbudai részlegében filmmásolaton kutattam a ma Baranya
megyében, régebben
Somogy vm-ben lévő Szentlászló, és néhány közeli település iskolákkal
kapcs. iratokat. Kb. ezen néven:
" Somogy megyei összeírások, 1789- iskolai" Itt megtaláltam a szentlászlói
keresztelési anyakönyvben
1797 és 1799-ben keresztelt gyerekei keresztnevéhez utólag magyarul beírt
"tanító" ősömet. Az összeírásban
neve előtt "schulmeister" szó volt.
Sajnos annak idején nem írtam le az irat pontos megnevezését, fondszámát, a
fondjegyzék akkor szabadpolcon
volt.
Üdv.: Polgár Ákos

Emőke József <emojozsi at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. jan. 8., K,